zondag 16 januari 2011

Moestuin planning 2011

Volkstuin Bokt Vandaag alweer naar mijn nieuwe volkstuin geweest. Deze keer het meetlint mee om te zien of de geplande vakken ook echt gaan passen... en ja hoor, dat gaat helemaal goedkomen! Ik heb 6 vakken van elk 10 vierkante meter om wisselteelt toe te passen.

Dit is mijn planning voor 2011:
Koolgewassen
Rettich/Radijs
Spitskool
Broccoli
Boerenkool
Rode kool

Bladgroenten
Sla (diverse soorten)
Andijvie
Spinazie
Snijbiet

Vruchtgroenten
Courgette
Meloen
Komkommer

Wortelgroenten
Zomerwortels
Winterpeen
Plantui
Prei
Bosui / lente-ui

Aardappels
Een vroeg en een laat ras

Peulgewassen
Stokbonen
Peultjes
Tuinbonen

In mijn nieuwe kas ga ik de tomaten zetten en misschien nog wat experimenteren met komkommer, meloen, aubergine en/of paprika.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten